Új Széchenyi Terv - Viala Nyomtatás

A projektek az Európai Unió támogatásával valósulnak meg.



GOP-1.3.1-11/A (Sportolj.hu)


projekt neve:
Mobil felhasználásra optimalizált B2C felhő (SaaS) szolgáltatás fejlesztés nemzetközi piacra a tömegsport igényeket kiszolgáló létesítmények üzemeltetői számára

projekt leírás:
A Viala Kft. jelen projektben egy létező és sikeres online szolgáltatás, a Sportolj.hu címen elérhető rendszer innovatív továbbfejlesztését végzi el. A fejlesztés célja a jelenlegi webes közvetítő rendszer tapasztalataira építve egy komplex, SaaS szerkezetű menedzsment rendszer kialakítása kifejezetten a sportlétesítményeket üzemeltető kis és középvállalkozások, valamint ezek ügyfeleinek igényei szerinti tartalommal. A rendszer központjában egy robosztus szerver alkalmazás áll, amelyhez a létesítmény üzemeltetők az Interneten keresztül kapcsolódnak. A rendszer egyes funkciói online módon érhetők el a sportlétesítmény jellegének megfelelő módon. A funkciók közé tartozik például a foglalások, oktatás szervezés kezelése, specifikus CRM és értékesítés támogató funkciók, mobil marketing, karbantartási feladatok kezelése. A rendszer újdonsága, hogy a rendszer ügyfelei nem pusztán egy online felület, hanem egy közösség építésre alkalmas szolgáltatást, továbbá egy személyre szabható mobil applikáció lehetőségét adja. A mobil applikációk segítségével a rendszer B2C ügyfelei saját ügyfélkörük számára nyújthatnak a sportolj.hu rendszerhez hasonló szolgáltatásokat. Ennek megfelelően a sportolni vágyók ezen a mobil felületen keresztül foglalhatnak pályát, egyeztethetnek az oktatókkal, vagy akár a pályához kapcsolódó közösség tagjaival oszthatják meg tapasztalataikat, kereshetnek társakat a sportoláshoz.

A tervezett rendszer a cloud megoldások és a mobil alkalmazások előnyeit ötvözik beépítve a népszerű közösségi funkciókat. A rendszer segítségével az üzemeltetők az adott sportot kedvelők és a létesítménybe járó ügyfeleik szokásairól, igényeiről tudnak pontosabb képet kialakítani, a közvetlen kapcsolattartás lehetőségével személyre szabott kedvezményeket, akciókat alakíthatnak ki, az azonos idejű információ áramlással maximalizálható a létesítmény kihasználtsága.

Kedvezményezett neve és elérhetősége:
Viala Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1096 Budapest, Telepi u 2/b. 6. em. 1.
Fax: +36 (1) 3375563
E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezd a Javascript használatát, hogy megtekinthesd.
Web: www.viala.hu

Közreműködő szervezet neve és elérhetősége:
MAG- Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt.
Cím: 1139. Budapest, Váci út 83., Center Point 2. irodaház fszt.
Levelezési cím: 1539 Budapest, Postafiók 684.
Infovonal: +36(40) 200-617
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
Cím: 1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22.
Levelezési cím: 1393 Budapest, Pf. 332.
E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezd a Javascript használatát, hogy megtekinthesd.
Infovonal: +36 40 638-638 (474-9180)

Hiperhivatkozás:
MAG- Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt.
www.magzrt.hu
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
www.nfu.hu

 

GOP-1.3.1-09/A (Netpincér 2)

 

projekt neve:
Viala Kft: megújított Netpincér rendszer fejlesztés

 

projekt leírás:
A projektjavaslat célja, hogy a pályázó Viala Kft. elkészítse NetPincér nevű online éttermi rendszerének új koncepcióra épülő, az alapoktól megújított és funkcionálisan jelentős mértékben kibővített változatát. Az új NetPincér teszi lehetővé, hogy a vállalkozás több EU tagországra is kiterjedő tevékenységét, a bővülő forgalom hatékony kiszolgálása mellett is a megszokott színvonalon folytassa és szolgáltatásai körét jelentős mértékben fejlessze. A projekt eredményeként megvalósuló megoldás legfontosabb tartalmi újdonsága, hogy: - Az ún. felhő (cloud) szerkezet segítségével az eddig szigetszerűen működő rendszerek háttérerőforrásai jobban kihasználhatóvá, a hardver erőforrások skálázhatóvá válnak - A jelenlegi e-kereskedelmi funkciók kiegészülnek, s ennek eredményeképpen a felhasználó éttermek számára kínált funkciók lefedik egy szektor-specifikus vállalatirányítási rendszer teljes elvárt funkcionalitását: Készletnyilvántartás - Erőforrás nyilvántartás (Pincér, futár, asztal) - Gyártás (Receptúra) - Értékesítés (Termékkezelés/Étlap, Árazás, Rendeléskezelés, asztalfoglalás)- CRM - Számlázás - Fizetés - A funkcionális skálázható megoldás, amely lehetővé teszi, hogy a felhasználók ugyanazt a rendszert használják attól függetlenül, hogy a NetPincér gyűjtőportált, vagy éppen egyetlen étterem honlapját látogatják. A két megoldás csak kínálatában különbözik. A rendszerben lehetséges lesz, hogy az étterem saját honlapján ugyanúgy integráltan legyen igénybe vehetőpéldául az étlapról rendelés, az elvitelre rendelés, az asztalfoglalás, mintha magán a NetPincér gyűjtőportálon tartózkodnánk. Az étterem ezáltal nem csak egy rendelési rendszerhez, hanem saját karbantartott weboldalhoz is hozzájut a szolgáltatás keretén belül. - A ma működő NetPincér.hu és azok különböző országokban jelenlévő klónjait egyetlen rendszerrel képes kiszolgálni, amely a mai üzleti modell működtetését új, hatékonyabb üzemeltetést biztosító technológiai alapokra helyezi A projekt keretei között egy teljes fejlesztési ciklus valósul meg, tekintettel arra, hogy a meglévő, 1999-ben megalapozott rendszerek sem szerkezetük, sem funkcionalitásuk alapján nem kínálnak elégséges alapot,. Az új rendszer összetettsége és a kibővített képességei azt indokolják, hogy az új rendszert teljesen új projektként valósítsa meg a vállalkozás, amely ennek megfelelően funkcionális specifikációval és az erre épülő részletes rendszerterv kidolgozásával kezdődik. A rendszer megvalósítása három szálon történik: A háttér programok kódolásával (LAMP technológia), a felhasználói felületek tervezésével illetve az arculati elemek kialakításával. E három folyamat eredményei ezt követően kerülnek implementálásra, amelyet a rendszerszintű tesztelés követ. Ezt követően az ún. lokalizáció következik, amelynek keretében létrejönnek a különböző országok új NetPincér portáljai, illetve innentől kezdve az egyes országok felhasználói számára elérhetővé válnak az egyedi (Pl. VIR) funkciók a különböző nyelveken. A fejlesztési feladatokat a meglévő rendszerekben tárolt adatok migrációja jelenti. A marketing feladatok az új rendszer és az új funkciók bevezetéséhez kapcsolódnak. A projekt marketing feladatainak ellátására a vállalkozás értékesítési és keresőmarketing csapata kerül bevonásra. A Viala tapasztalatai szerinti leghatékonyabb, online marketing akciók kerülnek megvalósításra. A projekt lezárását követően a vállalkozás az egyes szolgáltatások vonatkozásában az ügyfélkör folyamatos szélesítését tervezi. Amíg ma a Viala tevékenységét elsősorban az internetes közvetítő kereskedelem írja a legpontosabban körül, addig a jövőben az IT szolgáltatói tevékenység dominanciája lehet jellemző, mivel a rendszer automatizmusai egyre nagyobb mértékben lesznek képesek kiváltani a ma csak emberi erőforrással kiszolgálható feladatokat. Ez lehetővé teszi, hogy hatékonyabban jelenjen meg a vállalkozás további és különösen földrajzilag távolabbi piacokon.

Kedvezményezett neve és elérhetősége:
Viala Kereskedelmi és Szolgáltató Korlátolt Felelősségű Társaság
Székhely: 1096 Budapest, Telepi u 2/b. 6. em. 1.
Fax: +36 (1) 3375563
E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezd a Javascript használatát, hogy megtekinthesd.
Web: www.viala.hu

Közreműködő szervezet neve és elérhetősége:
MAG- Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt.
Cím: 1139. Budapest, Váci út 83., Center Point 2. irodaház fszt.
Levelezési cím: 1539 Budapest, Postafiók 684.
Infovonal: +36(40) 200-617
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
Cím: 1077 Budapest, Wesselényi u. 20-22.
Levelezési cím: 1393 Budapest, Pf. 332.
E-mail: Ezt a címet a spamrobotok ellen védjük. Engedélyezd a Javascript használatát, hogy megtekinthesd.
Infovonal: +36 40 638-638 (474-9180)

Hiperhivatkozás:
MAG- Magyar Gazdaságfejlesztési Központ Zrt.
www.magzrt.hu
Nemzeti Fejlesztési Ügynökség
www.nfu.hu